Nieuwe samenwerking : Renusol et S-5!®

Marko Balen, Head of Product Management of Renusol

(Picture source: Renusol)

Logo Renusol Europe GmbH

(Picture source: Alexander Kirsch)

Geachte partner,

Ik ben verheugd een nieuwe samenwerking aan te kondigen die u van dienst zal zijn: als Premium Partner in Europa, verdelen we nu staande naadklemmen van de Amerikaanse fabrikant S-5! voor metalen daken met staande naden! Dit stelt ons in staat om aan de groeiende vraag op dit gebied te voldoen en een nieuw belangrijk toepassingsgebied te dekken dankzij ons assortiment.

Extreem hoge opbreekkrachten, gebaseerd op de complementariteit van vormen, zijn niet het enige voordeel van staande naadklemmen van 's werelds toonaangevende oplossingen voor metalen dakbevestigingen. De over het algemeen zeer hoge kwaliteit van het volledige assortiment maakt S-5! een uitstekende partner voor Renusol

Met deze samenwerking kunt u profiteren van een gunstige prijs op de Europese markt en een verhoogde beschikbaarheid van deze zeer populaire klemmen. Voordelen die we graag delen.

Voor de Britse markt hebben we al MCS-certificering voor sommige S-5-componenten! in combinatie met Renusol-montagesystemen. Sommige S-5 tangen! hebben ook een technische goedkeuring van DiBt (Institute of Construction Technology) voor Duitsland. Als gevolg hiervan krijgen jullie een getest en betrouwbaar goedgekeurde oplossingen, zoals u van ons gewend bent.

Aarzel niet om ons informatie te vragen over de combinatie van S-5 tangen! met onze VS + montagesysteem en ontdek de voordelen van deze nieuwe samenwerking

Met vriendelijke groeten, Alexander Kirsch
Telefoon +49 221 788707-57
E-mail: marketing@renusol.com